Optimalno upravljanje informacijskih rešitev bistveno pripomore k nizkim stroškom lastništva in visokemu zadovoljstvu uporabnikov. Za storitve upravljanja uporabljamo odprtokodno rešitev Icinga, ki omogoča zanesljivo delovanje, oddaljen nadzor in hitre posege ob željenih spremembah ali dokonfiguracijah. Icinga je vodilna odprtokodna rešitev za upravljanje in nadzor (Open Source Enterprise Monitoring System). 

V sodelovanju z naročnikom zagotavljamo varno in učinkovito delovanje sistemov. Z naprednimi nadzornimi sistemi in rednimi sistemskimi pregledi predvidimo in odpravimo večino napak, še preden vplivajo na poslovanje naročnika. Vzpostavljen sistem vzdrževanja, zagotavlja odpravo napak v dogovorjenem odzivnem času.

Ponujamo storitve vzdrževanja in upravljanja in zagotavljamo delovni čas sedem dni v tednu 24x7. Obseg storitev, odzivni časi in delovni časi se prilagodijo potrebam naročnika.

Storitve upravljanja in vzdrževanja izvajamo v skladu s standardi in priporočili (ITIL, ISO 9001).

Prepustite ključne dele svoje informacijske podpore strokovnjakom:

  • nadzor strežnikov in ključnih servisov preko nadzornega sistema (obremenitve, proste kapacitete, opozorila, dosegljivost servisov);
  • mesečni pregledi strojne in programske opreme ter poročila in nasveti za boljše delovanje;
  • ekipa sistemskih inženirjev, ki bdi nad nemotenim delovanjem vaših sistemov 7 dni v tednu.

Naj vas ne skrbi strokovnost lastnih kadrov, šolanje, bolniške, dopusti. Vse to zagotavljamo po znani in konkurenčni ceni.

Vsaka pogodba vsebuje tudi dogovor o nivoju storitev (SLA - service level agreement), ki zagotavlja nemoteno poslovanje vašega podjetja.

Hitri kontakt

Kontakt
captcha