Optimalno upravljanje informacijskih rešitev bistveno pripomore k nizkim stroškom lastništva in visokemu zadovoljstvu uporabnikov. Za storitve upravljanja uporabljamo odprtokodno rešitev Icinga, ki omogoča zanesljivo delovanje, oddaljen nadzor in hitre posege ob željenih spremembah ali dokonfiguracijah. Icinga je vodilna odprtokodna rešitev za upravljanje in nadzor (Open Source Enterprise Monitoring System). 

Agenda monitoring temelji na programski rešitvi Icinga in omogoča nadziranje različnih računalniških sistemov in naprav, alarmiranje po elektronski pošti, SMS sporočilih ter spremljanje in grafični prikaz številnih numeričnih parametrov delovanja posameznih nadzorovanih servisov.

V sodelovanju z naročnikom zagotavljamo varno in učinkovito delovanje sistemov. Z naprednimi nadzornimi sistemi in rednimi sistemskimi pregledi predvidimo in odpravimo večino napak, še preden vplivajo na poslovanje naročnika. Vzpostavljen sistem vzdrževanja, zagotavlja odpravo napak v dogovorjenem odzivnem času.

Ponujamo storitve vzdrževanja in upravljanja in zagotavljamo delovni čas sedem dni v tednu 24x7. Obseg storitev, odzivni časi in delovni časi se prilagodijo potrebam naročnika. Storitve upravljanja in vzdrževanja izvajamo v skladu s standardi in priporočili (ITIL, ISO 9001).

Odločite se lahko za namestitev Icinge v vašem okolju, za najem v Agendinem oblaku (Elasticbox.eu) oziroma lahko za vas izvajamo storitev proaktivnega nadzora. Agendin tim vrhunskih strokovnjakov nudi celovit nabor storitev:

  • nadzor strežnikov in ključnih servisov preko nadzornega sistema (obremenitve, proste kapacitete, opozorila, dosegljivost servisov),

  • spremljanje delovanja in upravljanje zmogljivosti,

  • avtomatsko obveščanje in alarmiranje (o nenavadnih odstopanjih, kritičnih napakah in izpadih delovanja),

  • bogat nabor poročil (analiza podatkov, priprava grafičnih poročil o stanju nadzorovane infrastrukture ter  predlogov za povečanje varnosti),

  • vzdrževanje in podpora.

Prepustite ključne dele svoje informacijske podpore strokovnjakom. Naj vas ne skrbi strokovnost lastnih kadrov, šolanje, bolniške, dopusti. Vse to zagotavljamo po znani in konkurenčni ceni.

Vsaka pogodba vsebuje tudi dogovor o nivoju storitev (SLA), ki zagotavlja nemoteno poslovanje vašega podjetja.

Opis rešitve v pdf

Na voljo sta rešitvi Icinga ali Icinga 2, ki predstavlja naslednjo generacijo rešitev za nadzor in vsebuje številne napredne funkcionalnosti ter izboljšan spletni vmesnik za enostavno administracijo. Je izredno hitra rešitev, ki omogoča milijonske poizvedbe delovanja storitev, kar jo v primerjavi z drugimi lastniškimi konkurenti postavlja daleč v ospredje. Spletni vmesnik - Icinga Web 2 je napreden in zanesljiv vmesnik, ki omogoča popolno avtomatizacijo administracije. Zaradi svoje odprtosti je Icinga primerna tudi za kakršnekoli prilagoditve v smislu razvoja lastnih storitev upravljanja. 

Hitri kontakt

Kontakt
captcha