Obvestilo o poslovanju podjetja Agenda Open Systems v času COVID-19

Ukrepi, odločitve in način dela, ki zadevajo stranke in partnerje podjetja Agenda Open Systems

Spoštovani,

Glede na ukrepe in navodila pristojnih organov, zaradi zagotavljanja varnosti sodelavcev in zagotovitve čimbolj nemotenega poslovanja:

Agenda Open Systems, do nadaljnjega oz. do preklica organizacijsko prehaja na remote delo od doma (kjer je le mogoče)!

Ukrepi, odločitve in način dela, ki zadevajo stranke in partnerje podjetja:

  • Agenda Open Systems opravlja svoje storitve nemoteno,
  • za partnerje in naročnike se nič ne spremeni,
  • delovni časi in pogodbeni SLA ostajajo enaki,
  • kontakti ostajajo enaki (vsi naši generični e-mail naslovi ter telefon MB in LJ, oz. pogodbeni kontakti),
  • za komunikacijo z Naročniki in Partnerji je vzpostavljen video konferenčni sistem (video, audio, screensharing, whiteboard).

 

Za vsa dodatna pojasnila in informacije smo vam na voljo na običajnih komunikacijskih kanalih.

Lep pozdrav,

Agenda Open Systems


Hitri kontakt

Hitri kontakt
captcha
Za slepe in slabovidne(CTRL+F2)
barva kontrasta
velikost besedila
označitev vsebine
povečava