BAUHAUS je prepoznano trgovsko podjetje, ki se ukvarja s prodajo visoko kakovostnih izdelkov za delavnico, dom in vrt. Prisotni so v številnih evropskih državah, svoje ime pa uveljavljajo s široko ponudbo visoko kakovostnih izdelkov priznanih blagovnih znamk, na katere prisegajo tako profesionalni kot tudi domači mojstri.

Izdelava spletne trgovine

BAUHAUS Slovenija je v času izbruha epidemije COVID-19 moral začasno zapreti vrata svojih fizičnih trgovin. Zaradi omejevalnih ukrepov je bil tako kot mnogi drugi trgovci deležen precejšnjega izpada dohodka, saj v času prvega vala epidemije še ni imel vzpostavljenega spletnega poslovanja. Nove razmere, ki so jih narekovale vladne omejitve glede prodaje blaga in storitev, so od podjetij terjale hiter odziv in ustrezne prilagoditve. V primeru BAUHAUS Slovenija je to pomenilo čim hitrejšo izdelavo spletne trgovine. V Agendi smo se tega izziva odločno lotili in v samo 10 tednih poskrbeli za vzpostavitev nove e-trgovine www.bauhaus.si, ki temelji na priljubljeni odprtokodni platformi za spletno poslovanje Magento 2 (Adobe Commerce).

Ecommerce platforma Magento 2

  • katalog izdelkov z večplastno navigacijo
  • primerjava izdelkov
  • popolno upravljanje naročil
  • integracija z iskalniki in primerjalniki cen
  • različne možnosti plačila in dostave
  • sistem Klikni&Prevzemi
  • napredna marketinška in prodajna orodja
  • in številne druge funkcionalnosti ...

Upravljanje s podatki o izdelkih

Po vzpostavitvi spletne trgovine, ki ponuja več deset tisoč artiklov, je BAUHAUS Slovenija potreboval še učinkovit sistem za upravljanje s podatki o izdelkih. Delo z velikimi količinami informacij, ki spremljajo prodajne artikle v e-trgovini, je namreč lahko zelo zamudno. Še posebej velja to v primeru, ko podatki o izdelkih izhajajo iz različnih virov (ERP, preglednice, ...). Da bi si poenostavili in olajšali upravljanje s podatki o izdelkih, se je podjetje odločilo za implementacijo sistema za centralizacijo podatkov - platformo Pimcore.

Platforma Pimcore

  • centralizirana baza podatkov izdelkih
  • upravljanje z vsemi podatki o izdelkih na enem mestu
  • možnost distribucije podatkov na različne kanale (splet, e-novice, katalogi, aplikacije ...)
  • knjižnjica podatkov o povezanih produktih
  • enostavno povezovanje z ecommerce platformo Magento 2
  • integracija z drugimi aplikacijami
  • možnost fleksibilnega razvoja in razširitev, ki sledijo rasti spletnega poslovanja