Veliki spletni trgovci z več tisoč izdelki se pogosto srečujejo z izzivi pri delu z velikimi količinami podatkov, ki spremljajo prodajne artikle. Ti izzivi so še večji v primeru večjezičnosti oziroma prodaje na tujih trgih, saj je potrebno ukvarjati tudi s prevodi. Največji problem nastane, kadar so podatki shranjeni v različnih sistemih in preglednicah, kar terja veliko časa in napora pri usklajevanju, posodabljanju in distribuciji informacij v druge kanale (npr. prodajne kataloge). V kolikor ste lastnik spletne trgovine in se soočate s podobnimi izzivimi, vam kot rešitev priporočamo implementacijo sistema PIM.

PIM (Product Information Management) je programska oprema, ki omogoča enostavno upravljanje z vsemi podatki, vsebinami in drugim gradivom, ki ga potrebujete za trženje in prodajo izdelkov. Deluje kot centralizirana baza podatkov, ki omogoča enostavno upravljanje z vsemi informacijami o izdelkih:

  • osnovni podatki o izdelku (SKU, naziv, opis ...)
  • kategorije in oznake
  • tehnične specifikacije
  • slike, videi, dokumenti ...
  • marketinški podatki (SEO meta podatki, ključne besede ...)
  • prodajne informacije
  • oblikovalske specifikacije
  • posebni podatki za distribucijske kanale (Google, Amazon ...)
  • lokalizacije in prevodi
  • proizvodni podatki

Na trgu obstaja več različnih PIM rešitev, ki podjetjem omogočajo združitev in upravljanje celotne zbirke podatkov o izdelkih na enem mestu. Ena izmed njih je platforma Pimcore, ki velja za eno izmed vodilnih odprtokodnih PIM rešitev.

Pimcore

Pimcore je odprtokodna digitalna platforma, ki jo uporablja vse več podjetij po vsem svetu, med drugim tudi večje blagovne znamke, kot so Pepsi, Sony in Audi. Platforma nudi številne funkcije, kot je upravljanje digitalnih sredstev (DAM), upravljanje podatkov o izdelkih (PIM), upravljanje glavnih podatkov (MDM), upravljanje digitalnih izkušenj (DXP / CMS), večkanalno založništvo in digitalno poslovanje. 

 

Glavne prednosti:

  • temelji na odprti kodi in ima dobro razvito partnersko mrežo ter podporo razvojne skupnosti
  • ima modularno zgradbo, ki omogoča nameščanje poljubnih razširitev, s katerimi lahko razvijamo funkcije, prilagojene vašim specifičnim potrebam
  • centralizirana baza podatkov zagotavlja konsistentnost informacij o izdelkih
  • katalogi izdelkov se lahko distribuirajo v katerikoli obliki na katerikoli kanal, ne glede na trg
  • vse funkcije so na voljo tudi prek spletnega REST servisa, kar omogoča enostavno integracijo z drugimi aplikacijami
  • omogoča enostavno povezovanje s spletnimi ecommerce platformami, kot je na primer Magento
  • dovoljuje fleksibilen razvoj in širitev, ki sledi rasti vašega spletnega poslovanja

Imate izziv za nas?

Ste naveličani iskanja informacij o izdelkih, ki so razpršene po različnih virih? Si želite centralizirane baze podatkov, ki vam poleg shranjevanja in upravljanja s podatki omogoča tudi njihovo nadaljno distribucijo po različnih kanalih?

Zaupajte nam svoje želje, načrte in potrebe in pripravili vam bomo PIM rešitev, s katero boste uresničili svoje poslovne cilje.

Reference


Bauhaus