Uspešna podjetja odlikuje agilen in osredotočen pristop k trženju in prodaji svojih izdelkov ali storitev. Procesi prodaje in trženja ključno vplivajo na uspešnost, doseganje zastavljenih ciljev ter izpolnjevanje poslanstva podjetja. Osredotočenost vseh aktivnosti na zadovoljevanje potreb kupcev oziroma uporabnikov je osrednje vodilo sodobnega tržnega pristopa.

Sodobni tržni kanali se raztezajo vse od neposredne prodaje in medijskih komunikacij do sodobnih digitalnih tržnih platform. Uspešna podjetja spremljajo svoje kupce na vsakem koraku, poznajo njihove potrebe, želje in navade ter komunicirajo z njimi ob pravem trenutku, s pravimi sporočili in na pravi način.

Uspešno trženje je rezultat sistematičnega, ciljno usmerjenega pristopa ter celovitega obvladovanja kupca (360° view).

Celovit pristop vsebuje obvladovanje vseh ključnih informacij o potencialnih ali obstoječih kupcih. Predvsem o njihovih potrebah, navadah, povpraševanjih, zgodovini, kakor tudi vključenosti in odzivnosti na trženjske aktivnosti.

Proces trženja je bogat s podatki in informacijami. Ključ do uspeha je učinkovito upravljanje in uporaba le-teh, odzivnost ter stalno spremljanje postopka prodaje do uspešnega posla. Programske rešitve za upravljanje trženjskih aktivnosti oziroma za upravljanje odnosov s kupci (Customer Relationship Managenent) so več kot le vodenje podatkov o kupcih in poslanih ponudbah. Še posebej to pride do izraza pri trženju podjetjem (B2B).

Ključne informacije obsegajo organiziranost potencialnih kupcev, njihovih kontaktov, morebitno preteklo sodelovanje ter zgodovino vseh stikov na različnih kanalih (poslana e-pošta, vključenost v trženjske akcije, povpraševanja, poslane ponudbe, razlogi za uspeh in neuspehe). Več kot o kupcu vemo, lažje bomo s primerno ponudbo in pogoji uspeli pri prihodnjih priložnostih. Pregled, spremljanje in razvoj aktivnih priložnosti so ključni za prodajni tim. Sodelovanje več sodelavcev je učinkovito, informacije so po potrebi dostopne vsem.

Na področju upravljanja odnosov s strankami so na voljo številne rešitve. Med odprtokodnimi jih najdemo več, ki so prilagojene različnim potrebam in profilom podjetij. Za oblikovanje celovitih CRM rešitev uporabljamo Suite CRM, vključujemo pa tudi orodja, kot so vTiger CRM, Odoo CRM, HubSpot CRM in druge.

Suite CRM - sistem za upravljanje odnosov s strankami

SuiteCRM je sodobna odprtokodna rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki nudi 360° pogled na stranke in trženjski proces. Temelji na priljubljenem sistemu za upravljanje odnosov s strankami SugarCRM, ki jo razvija in vzdržuje SalesAgility.

SuiteCRM je številka 1. na svetu med odprtokodnim CRM rešitvami. Je odlična alternativa licenčnim rešitvam, kot so Salesforce ali MS Dynamics. Ponuja vse prednosti najsodobnejših rešitev, ob bistveno nižjih stroških in odprtostjo ter svobodo.

GLAVNE PREDNOSTI SUITE CRM

  • 360° pogled | Obravnavajte svoje stranke na način, da ustvarite osrednji repozitorij za vse njihove podatke ter uporabite ključne poglede na njihove potrebe in navade. Uporabite jih za izboljšanje in negovanje vaših trženjskih odnosov.
  • Nizki stroški lastništva | Dramatično zmanjšajte skupne stroške lastništva z odprtokodnim CRM sistemom, ki omogoča svobodo in prilagodljivost prilagajanja lastnim potrebam.
  • Integracija | Povečajte storilnost v svoji organizaciji z uporabo našega odprtega API-ja REST, ki vam omogoča, da CRM integrirate z osnovnimi poslovnimi sistemi.
  • Skupnosti | Odprtokodni model ima živahno skupnost, ki zagotavlja nenehne izboljšave, dokumentacijo in testiranje.

Imate izziv za nas?

Želite optimizirati prodajne procese na način, da ne boste več izgubljali priložnosti, da boste ostali v stiku s potencialnimi kupci in sistematično upravljali proces od zaznane priložnosti do sklenjenega posla?

Zaupajte nam svoje želje, načrte in potrebe in predstavili vam bomo najboljše rešitve za upravljanje odnosov s strankami.

Reference


TEM Čatež