Kako pridobiti digitalno suverenost in ponovno prevzeti nadzor nad svojimi podatki

V digitalni dobi so naši osebni podatki postali eno najdragocenejših sredstev. Toda z naraščajočo količino informacij, ki jih delimo na spletu, postaja vse težje ohraniti nadzor nad njimi. Večja tehnološka podjetja zbirajo ogromne količine podatkov o nas in jih nato uporabljajo za ciljano oglaševanje, analizo in celo za prodajo drugim podjetjem. Posledično se veliko ljudi počuti, kot da so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki. Vendar pa obstaja način, da ponovno pridobite digitalno suverenost in prevzamete nadzor nad svojimi podatki.


Nextcloud Hub

Nextcloud Hub je platforma za sodelovanje in upravljanje z datotekami, ki vam omogoča, da varno shranjujete, dostopate in delite svoje datoteke in druge vrste podatkov. Nextcloud Hub združuje več funkcij, vključno z osebnim oblakom, skupinskim sodelovanjem, integracijo koledarja in stikov, video konferenčnimi funkcijami ter možnostjo uporabe drugih aplikacij in storitev prek trgovine z aplikacijami.

V osnovi gre za odprtokodno platformo, ki jo lahko gostite na svojem lastnem strežniku ali pa uporabljate storitve gostovanja v oblaku. Slednje vam omogoča popoln nadzor nad vašimi podatki in zagotavlja, da so vaše datoteke in podatki varni in zasebni.

Nextcloud Hub je namenjen uporabi v različnih okoljih, od osebnih uporabnikov do majhnih in velikih organizacij. Omogoča enostaven dostop do datotek in podatkov na kateri koli napravi, pa naj bo to računalnik, tablica ali pametni telefon, ter učinkovito sodelovanje in deljenje podatkov z drugimi uporabniki.

Kako vam lahko Nextcloud Hub pomaga ponovno pridobiti nadzor nad vašimi podatki?

Z uporabo Nextcloud Huba lahko določite, kdo ima dostop do vaših podatkov in kaj lahko počne z njimi. Tako lahko na primer izberete skupno rabo datotek samo z določenimi osebami in za vsako osebo nastavite različne ravni dostopa. Gre za visoko raven nadzora, ki pri številnih drugih rešitvah za shranjevanje v oblaku, kjer podjetje, ki zagotavlja storitev, nadzoruje podatke in jih lahko uporablja za lastne namene, ni na voljo.

Druga prednost uporabe Nextcloud Huba je, da ponuja »end-to-end« šifriranje. To pomeni, da so vaši podatki šifrirani takrat, ko so shranjeni na strežnik, kot tudi ko se prenašajo po internetu. To pomeni, da tudi če bi nekdo dobil dostop do strežnika, kjer so shranjeni vaši podatki, jih brez šifrirnega ključa ne bi mogel prebrati.

Dodatno Nextcloud Hub ponuja vrsto orodij in aplikacij, ki vam olajšajo upravljanje podatkov. Aplikacijo Koledar lahko na primer uporabljate za spremljanje sestankov in dogodkov, aplikacijo Stiki za shranjevanje in upravljanje stikov ter aplikacijo Beležke za beleženje in organiziranje svojih misli. S temi orodji lahko vse svoje podatke shranite na enem osrednjem mestu, kar olajša upravljanje in dostop do njih.

Pregled prednosti uporabe Nextcloud Huba

  • Popoln nadzor nad vašimi podatki: z Nextcloud Hubom si lastite in nadzorujete svoje podatke, kar pomeni, da lahko določate, kdo ima dostop do njih in kako se uporabljajo.
  • Izboljšana varnost: Nextcloud Hub ponuja »end-to-end«, ki zagotavlja dodatno raven varnosti za vaše podatke.
  • Enostavno sodelovanje: Z Nextcloud Hubom je enostavno deliti datoteke in sodelovati z drugimi. Enostavno jih povabite k sodelovanju, nato pa delite datoteke in soustvarjate z njimi pri projektih v realnem času.
  • Vrsta orodij in aplikacij: Nextcloud Hub ponuja vrsto orodij in aplikacij, vključno s koledarjem, stiki in beležkami, ki vam olajšajo upravljanje in dostop do vaših podatkov.

Morda bi vas zanimalo tudi: Nextcloud zasebna platforma SaaS v upravljanju naše ekipe strokovnjakov